LiveOps announces the first end-to-end call center solution.以下のような特徴を持つ。 (Hosted Call Center のソリューションは私の担当投資先のビッツテージのKeepa というASPサービスを提供しています。)
A True End-to-End Solution – All the features and tools you need for your next generation call center enabling both call routing and agent management.
Integrated Solution –
Take advantage of the benefits of integration. Bring data out of your
call center in ways not possible before to answer the hard questions
about your business: do your hiring criteria provide greater results?
How do your staffing decisions affect average call time? Use our ad-hoc
reports with a web browser and a secure log-in.
Flexibility –
Unlock the high quality customer experience and the flexibility that
remote agents offer. Staff to meet your business cycle and your peak
call times.
Simpler Solution – Take away
the headaches of sourcing multiple vendors’ solutions and the technical
complexities of the subsequent software integration.
High Quality Agents – Maintain the quality of your customers’ experience by using your own agents.
Lower Costs – Achieve rich features and quality agents for a fraction of the cost of facilities-based call center solutions.
Pay for only what you use –
Pay-as-you-go for incremental call processing capacity rather than tie
up significant up-front capital expenditures for underutilized capacity.
帰るときに通路を歩いてたら、なんと、前職のアーサー・D・リトル時代にいっしょに仕事をしていたTony Park さんにばったり会いました。 6年ぶりでしょうか。 ADL Korea にいて、その後、 ADL Partners というADLのVC事業で投資担当をしていました。その後、ゲーム会社に転じた ということを聞いていたり、アルムナイのディレクトリーに社名が掲載されてので知っていましたが、こんなところで会うなんて! と思いました。 現在、 Hanbitsoft というゲーム会社の The head of a Divsision , International Business Divsion だそうです。 国際ビジネス部門のヘッドになっていました。 嬉しかったです。